Tingimused
1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1. Tellimistingimused kehtivad kõikidele Ceylon Trading OÜ e-poe (aadressil www.ceylontrading.ee) vahendusel tellimuse sooritanud isikutele.
1.2. Lisaks antud tellimistingimustele reguleerib e-poe vahendusel ostu sooritamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadusandlus.
2. Hinnad
2.1. Kõik e-poes näidatud hinnad sisaldavad käibemaksu (20%).
2.2. Müügihinnad on märgitud müügiühiku põhiselt (tükk, pudel, pakk).
2.3. Tellimuse summale lisandub transpordikulu alljärgnevalt:
- Tellimuse summa kuni 20 EUR – lisandub transpodikulu 5,50 EUR.
- Tellimuse summa 21-30 EUR – lisandub transpodikulu 3,50 EUR.
- Tellimuse summa 31-.....EUR – transpodikulu ei lisandu.
2.4. Ceylon Trading OÜ’l on õigus hindu muuta.
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Lisage Teie poolt valitud toode/tooted ostukorvi. Vajadusel saate toodete kogust muuta, kasutades tellimiskeskonnas +/- nuppu.
3.2. Lisage kontaktandmed, tarneaadress, telefoninumber, e-post.
3.3. Vaadake tähelepanelikult üle tellimuse sisu ja kinnitage tellimus.
3.4. Teie poolt märgitud e-posti aadressile saadetakse kinnitus tellimuse kättesaamise kohta.
3.5. Juhul kui Teie poolt tellitud tooted või mõni toodetest ei ole hetkel kättesaadav, võetakse Teiega kindlasti ühendust tellimusel märgitud
e-posti aadressil või telefoninumbril, et täpsustada ja kokkuleppida võimalikud toote asendused, tellimuse tühistamine või tellimuse hilisem täitmine.
4. Kauba eest tasumine
4.1. Tasumine toimub arve alusel Ceylon Trading OÜ pangakontole, rekvisiidid on märgitud edastatud arve.
4.2. Arve saadetakse esimesel võimalusel, peale tellimuse saabumist, üldjuhul tellimuse saabumisega samal päeval.
5. Kauba kohale tometamine
5.1. Kaup toimetatakse tellimusel märgitud aadressile üldjuhul järgeval tööpäeval, peale arvel näidatud summa laekumist Ceylon Trading OÜ pangaarvele.
6. Tellimuse tühistamine
6.1. Teil on võimalus tellimus tühistada, teavitades sellest e-posti aadressil ceylontrading@ceylontrading.ee.
6.2. Ceylon Trading OÜ’l on õigus tellimus tühistada juhul kui Teile saadetud arve on tasumata kolme päeva möödumisel alates arve väljastamise kuupäevast.
7. Pretensioonide esitamine
7.1. Pretensiooni esitamisel palume saata sellesisuline teade e-posti aadressile ceylontrading@ceylontrading.ee, kus palume ära märkida Teie kontaktandmed, tellimuse esitamise kuupäev, pretensiooni sisu.